Sa fii bolnav de Tbc

  Iata cateva povesti scurte ale unor oameni din diverse tari  care s-au imbolnavit de TBC :



    Michael s-a imbolvanit de TBC in THailanda : "Am fost vaccinat la nastere cu vaccinul BCG impotriva tuberculozei. Dar doctorul mi-a spus ca si-a pierdut efectul"


 Fiona Johnson ( Londra ) : " Am crezut ca fac parte din generatia ce nu va cunoaste niciodata aceasta boala. Se pare ca m-am inselat si acum privesc altfel lucrurile" 


Vladimir sufera de tuberculoza multi-drug rezistenta : "Probabil nu voi mai alerga la maraton de acum incolo. Imi doresc cel putin sa pot umbla cativa metri fara sa imi pierd rasuflarea. " 


Femeie anonima ( Kenya ) : " Discriminearea de care am avut parte din partea vecinilor mei dupa ce le-am spus de boala mea m-a facut sa regret ca am impartasit cu ei suferinta mea. " 


In tari precum Pakistan, femeile bolnave de TBC sunt stigmatizate. "Tuseam, aveam dureri mari in piept, transpiram noaptea dar rudele mele nu m-au lasat sa ma duc la spital de teama repercusiunilor asupra intregii familii. " 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea mea : Un intrus-Tuberculoza

Covid 19 and TB

Povestea lui L.